Esthergoesghana.reismee.nl

Hallo vanuit Ghana!

Hallo iedereen,

Bij deze een eerste update vanuit Ghana. Om iedereen gerust te stellen: ik heb mijn vliegreis overleefd, ben veilig aangekomen in mijn hostel, heb nog geen ebola en vermaak me hier prima!

Op dit moment ben ik bezig met orientatiedagen. Morgen zal ik naar mijn weeshuis vertrekken! Ik zit eigenlijk al een tijdje in dit internetcafe, en had ook al een heel verhaal getypt. De verbinding werd alleen verbroken, waardoor ik mijn hele tekst kwijt ben geraakt. Een beetje jammer! Maar dat schijnt hier redelijk normaal te zijn, dus we wennen er vast aan :) Ik heb helaas geen tijd meer om het verhaal overnieuw te typen, want de begeleidster - genaamd Getsie, of zo spreek je het in ieder geval uit - wil weer verder rijden. Ik beloof dat ik snel meer vertel, als ik mijn eigen tijd kan inplannen!

Liefs,
Esther

Reacties

Reacties

Geke kikkert

Hoi, dus je zit er al... Eind weg hoor.. Hoop dat je een leuke tijd hebt daar. Ben benieuwd naar je verslagen..groetjes geke

Janneke

Klinkt goed allemaal! En zo snel al een internetcafé, dat belooft wat!!! Ik ben benieuwd naar je volgende verhaal!
Liefs, Mams

Kees (die van Tom dus)

Fijn dat je ons nog even geruststelt over die ebola.
En leuk dat je in ieder geval zonder problemen 'Getsie' kan roepen. Kan handig zijn.

Veel plezier daar.
Groetjes,
Kees

Corrie

Tja, kleine meisjes worden groot! Leuk om je verhalen te volgen Esther. Pas goed op jezelf en succes daar!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active